torsdag 10 januari 2013

Min tur att bli sjuk...

Makens halsfluss verkar ha smittat mig. Halsen är tjock och gör ont, men inte tillräckligt för att gå till läkaren. Ska det nu krävas penicillin så hoppas jag att det visar sig imorgon så att jag slipper besöka privatjouren i helgen.

Jag håller kosten, varför skulle jag inte göra det? Men jag orkar inte så mycket mer... Sockersuget dök på mig ordentligt igår men jag tänkte många och långa tankar om hur onödigt det skulle vara att ge efter. Det hör förmodligen ihop med hur vansinnigt trött jag är. Maken, J, är fortfarande sjuk, C är frisk idag, T (9), är sjuk idag, A (6) vet jag inte för hon sover än, J (3), sover också, M (2) skyhög feber, hosta och superdålig, E (7mån) feber idag. Hur sjutton pallar man?!...

Klockan är för övrigt 08:23 när detta uppdateras så vet jag (och ni) hur många timmar fel bloggen visar. Orkar jag, så ska jag ta fatt i laptopen och försöka hitta inställningen som säger att jag troligtvis bor i USA. Vilket jag inte gör. Jag bor i Sverige.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar